Egy kis panaszos kaland netes vásárlással kapcsolatban!

Akik szokták olvasni az írásaimat, azoknak egy új, szintén velem történt csemegével kedveskedek. Nőnapon történt velem a következő.
Sportcipőt rendeltem pár napja 20 ezerért (az ár lényeges lesz majd) egy internetes sport web áruházból, amit a GLS futárszolgálat hozna ki a visszaigazolás szerint ingyenesen, mert az adott vásárlási határt átléptem és így ingyenes. Erre ma jön egy email benne minden adat, rendelési szám, csomagszám stb. hogy a megrendelt terméket 10ezer Ft utánvéttel ma kézbesítik ki. Gondoltam egyet, mivel a 10ezer az nem húsz, és amit vettem az ingyenesen jön így szállítási díj sem lehet, meg annak sok is kicsit, és felhívtam az emailben lévő GLS futárszolgálat telefonszámát, érdeklődve a megfejtés után. A hölgy elmondja, h ilyenkor nem ők küldik a mailt, hanem a web áruház az ő szerverükön keresztül, de megadja a web áruház számát és ott érdeklődjek.
Felhívom a számot és kezdődik a futam, „Igyekvő” de tapasztalatlan kb. 22 éves Dávid felveszi, és bemutatkozásom után előadom a fenti kálváriám. Udvariasan meghallgat, és imígyen szól, rendben uram, akkor utánanézünk és intézkedünk és elköszön, de én gyorsan odaszúrom, h pillanat még valami….
Igen…? feleli..
Mondom, lehet egy kérésem hozzád, igazán csak a bennem lévő nyilvánvalóan indokolatlan bizalmatlanságom eloszlatása végett?! Természetesen, mondja udvariasan. Engedd meg nekem, hogy egy kis 2 mondatos párbeszédet tartsunk te, meg én….
Mi lenne az, kérdi..?!
Te most hívod fel a GLS-t én vagyok a GLS illetékese felveszem a telefont és kíváncsi volnék, hogy jártok utána egy ilyen dolognak? Erre ő, jó akkor mit tegyek? Mondom, tedd, mondjad azt, amit a GLS futárszolgálatnak fogsz, és én vagyok a GLS ügyfélszolgálatán az illetékes aki felveszi a hívásod és válaszolok. Jó rendben mondja, és kezdődik.
Dávid: Jó napot kívánok, xy vagyok innen-onnan és egy problémás csomag után érdeklődnék.
Erre én, mint GLS illetékes: üdvözlöm, xy vagyok, természetesen segítünk, mondja a csomag vagy rendelési számot…
Erre hatalmas csend. Dávid „valamiért” lefagyott…..
A kínos, de valós hiányosságot üvöltő csendet megtörtem, hogy Dávidunknak ne kelljen. Kedves Dávid, ugye érted már mire volt ez jó? Tétova hebegés és újra csend. Mondom neki, segítek. Most az a rész következik, hogy te megkérsz engem, hogy uram szíveskedjen megadni a nevét és a csomag és rendelési számot és én felírom, mert az előbb elfelejtettem ezt megtenni, mielőtt lettem volna. Csend… Mondom, te jössz Dávid! Erre ő, rendben uram szíveskedjen megadni a nevét és a csomag számát és a rendelési számot és én felírom, mert az előbb elfelejtettem ezt megtenni. Amint utána néztünk visszahívjuk. Megadtam. Erre sietve elköszön, mire közbevágok, kedves Dávid mivel ez egy mobil szám, amin önt hívtam és céges, valamint 3. alkalommal értem el, és gondolom nem egyedül én hívom és nem érem el, feltételezem nincs elmentve a számom, és így ha nem most azonnal írja fel ebből tévedés lehet… Ezért szeretném megkérni Dávid arra is, hogy szíveskedjen tőlem elkérni az elérhetőségem is. Csak azon egyszerű okból, hogy vissza tudjon hívni. Elkérte a számom és innentől tudja…:-)

Bookmark the permalink.